Oranjewandeling Ingber – de Hut

Vrijdag 27 april is het weer zover. Wandelclub Ingber – de Hut organiseert haar 9de en jaarlijkse Oranje Wandeling. Onze wandeling staat tevens genoteerd bij de Koninklijke Wandel Bond Nederland

Wij bieden u 4 verschillende afstanden aan. U kunt vanaf 7.00 uur ’s morgens starten voor de 7, 14, 21 of 28 km. De deelnemers zullen onderweg intens genieten van de ontwakende natuur in de lente, het bos, de akkers en weilanden met de weelderige flora en fauna die onze streek zo bijzonder maken. Ook dit jaar hebben wij gezorgd voor 4 nieuwe routes, zodat het niet, voor u een herhaling wordt van de afgelopen jaren.

Op onze rustlocatie en eindpunt kunt u, naast een kopje koffie, thee of fris genieten van een lekker stukje vlaai of een broodje die wij vers laten aanleveren. Op ons eindpunt zijn wij ook in de gelegenheid u te kunnen voorzien van een lekker glas streek bier of een van onze andere speciale bieren.

Adres startlokaal:
Kantine RKIVV
Wijnweg 3
Ingber (Gulpen-Wittem)

Inschrijven 21 – 28 km tot 12:00 uur, 7 – 14 km tot 14:00 uur.
Startlokaal tot 17:00 uur geopend

Voor meer info of vragen:
oranjewandeling@ingber-dehut.nl
Nel Frints: 06-42618976

Wij zijn officieel aangesloten bij de KWBN. Gedurende deze dag is er een bondsofficial met stempel aanwezig, om uw wandelboekje af te laten stempelen.

Onze website sponsoren :